zumba!

Nu har jag äntligen kommit igång att träna igen! Hör och häpna!
Linda och Cathrine drog med mig på Zumba i onsdags. Och nu undrar jag bara varför jag inte tränat på ett halvår? Det är ju super kul, och det känns så skönt efteråt. Och man mår så mycket bättre.
Det gjorde det inte sämre med att Zumba var askul heller! Riktigt energikickande. Var väl lite smålustiga rörelser så man knappt kunde låta bli att fnissa ibland.. men så himla kul! Timmen gick jättefort, man blev genomsvett och det kändes som man bara dansade och inte tränade. Gött!

Så nu har jag bokat upp mig några veckor frammåt, och även lite Body Balance är inskrivet. Känns skönt att äntligen få arslet ut och ta tag i träningen igen.
Och ska vi springa den där stafetten lär jag ju sätta fart med min kondition som gått till botten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0