Äntligen

Nu äntligen har jag internet här hemma! Kopplade in det när jag kom hem från jobbet. Så nu fungerar det kanon :)
Så förhoppningsvis ska det bli lite bättring med bloggandet nu. Är ju en fördel att ha internet...

Kan börja med att berätta att jag blivit riktigt "hus-ägar-aktig" av mig. Jag har satt upp gardinstänger (med skruvdragare!), fixat med lampor, kört skräp till soptippen alldeles själv och även klippt gräset! Mycket duktigt av mig måste jag få säga!

Fast att klippa gräset var svinjobbigt! Jag lev helt svettig. Kan bero på att jag inte tränat på hela sommaren... Sen orkade jag inte starta den heller, men Micke P var hemma och hjälpte mig som tur var. Sen åkte han hem. Och gräsklipparen fick motorstopp. Då fick jag inte igång den igen. Så nu har vi en halv-klippt gräsmatta. Bra. Not. Jaja, bättre halva än inget... !?
Micke får fixa när han kommer från jobbet :)

Annars då? Ja... Jobbet rullar på, huset rullar på. Ska visa lite bilder så småningom.

I lördags hade Linda och Daniel kalas. Bjöds på mat och fika. Mycket gott och rolig kväll!
Och igår åkte jag och Carro till Örebro för att kolla på lite soffor och matsalsmöbler på Chilli. Varför har jag aldrig varit i den affären förut?! Den var ju hur bra som helst! Min nya favorit? Fanns massa fina soffor, så får dra med Micke dit nån dag. Fick såklart med mig annat fint hem, som t ex en seckatör och trädgårdshanskar, ram, anslagstavla, hink och en supermysig pläd!
Blev även en sväng förbi Marieberg där jag slängde med en tröja och lampa med :)
Väl hemma blev det tacos framför film med M&C (och Rix såklart!), mys!


Lite mer välstrukturerade blogginlägg utlovas framöver. Blir lite haspigt när jag inte skrivit på länge...
Men håll ut! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0