Deklarerat

Nu har jag till slut skickat in deklarationen för förra året. Inte helt enkelt.
Har som tur var fått hjälp av pappa hur allt skulle fyllas i, så nu var det bara att kontrollera och skicka in.
Destomer jobb med herrarnas deklarationer här, med bostäder, resor och allt annat som ska fyllas i rätt... Speciellt när en viss M är så modern så han deklarerar på papper ;)

Verkar i alla fall som jag får tillbaka på skatten, även fast vi får skatta en hel del på lägenheten vi sålde i somras... Extra pengar är alltid välkommet, direkt ner i semesterkassan :)


Imorgon drar Micke iväg på kryssning med lumpar-polarna. Men synd om mig är det inte ändå, blir nämligen kalas för mig och pappa ! Kalas- kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0