Inredningsdetaljer

Har köpt lite nya inredningsdetaljer. Alltid kul, och än finns platser kvar att fylla ;)

I lördags var jag på 2:hand runda med mamma, var länge sedan nu jag var iväg, så var jättekul! Mamma visade ett nytt ställe, som blandade större 2:hand handlare, privatpersoner med bord och egen företagare som sålde egengjorda saker. Nitarevägen ligger det på i Karlskoga, rekommenderar ett besök där! :)

På min loppis- runda hittade jag bl a vackra plåtburkar, en handgjord träbricka, skönhetsprodukter till superlågt pris (inte begagnat såklart...) och så hittade jag två supersöta små glasvaser. Har sett liknande på diverse inredningsbutiker, tidningar osv, och så hittade jag två för 5:- och 10:-! Det är fynd!



Vasen med rosa blomma i är 2:hand fyndet


Lite grönt i hallen


En söt liten blomma i plast från Hus no4

Sen har lite andra småsaker hittat plats i huset med... :) Men det får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0