I väntan på The killing

Sitter i soffan och inväntar att The Killing ska börja. Får se om jag orkar se klart.. Finns en stor risk att jag kommer somna i soffan..

Idag har vi varit och ätit hos mamma och pappa, mycket gott! Har även kollat av lite med packningen... Har inte börjat alls än.. så kommer väl få lite halv panik imorgon :P
Svårast kommer bli att välja kläder.. vill ju ha med mig så mycket! Få användning av mina sommarkläder.. Kanske kan smuggla in lite kläder i Mickes väska ;)



Träningen i veckan har gått kanon! Eller ja, har sjuukt ont i mina vader just nu.
När jag och Carro trippade in på träningscentret för lite Combat var ledaren jättegravid. Så hur jobbigt kunde det va? Man kan ju inte vara sämre än en gravid?
Johodå det kan man vill jag lova. Så himla jobbigt! Men den gravida tränaren hoppade runt lätt.
Jättetränad instruktör? Eller vi som va kassa?
Zumban i onsdags gick bättre, men även det riktigt jobbigt. Som vanligt.

Dock lite orolig för att Carro ska hinna biffa till sig nu när hon får 2 veckors försprång ;)
Kanske får tjuvträna lite i Spanien...







Nehe.. börjar det snart eller???




Snart...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha rolig du är!

Du kan vara lugn, har inte tappat många cm:P

Ses snart :D

2011-08-31 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0