Tallrikshylla

Har kommit på vad jag vill ha för nått på väggen i köket. Just nu har jag en tavellist där, men tycker det ser lite kalt ut, eftersom väggen bara är vit. Händer inte så mycket.

Jag har då kommit på att jag vill ha en tallrikshylla där!
Har letat lite på blocket och tradera om det kan finnas någon fin gammal som man kan måla upp.. men utan någon lyckad sökning. Hittade massa för över 1000 kronor på diverse webshoppar med, vilket jag tycker känns lite väl dyrt.
Kanske kan kika på loppis med om det kan finnas någon.. Annars hittade jag en på Ikea faktiskt, som var snygg! Men vore ju roligare att ha en gammal charmig. Får se vad man kan hitta.
Säg gärna till om ni råkar ramla över en fin tallrikshylla! :)


Se vad fint det kan bli!





IKEAs variant:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0