Bokrea

I torsdags drog jag och mamma ner till Bokia på bokrea. Alltid lika kul att gå runt bland massa roliga böcker och klämma och känna på dom!
I år var det mest fakta böcker som stod på inköpslistan.
Ett Världs atlas har jag länge velat köpa, så ett sånt fick de bli.
Blev även trädgårdsböcker, nu när jag har en stor trädgård att fixa iordning till våren. Boken "1 år i din trädgår" kommer bli min räddning som nybliven trädgårdägare.
Micke fick en bok om BMWs historia, så blev det två "skönlitteratursböcker" med, Sofies Värld och Gucci krigen.
Ville även köpa boken Vintage, men den var tyvärr slut. Men tror jag ska beställa den på Bokus, tillsammans med Stepenie Meyers "The short secound life of Bree Tanner".

Kommentarer
Postat av: Elin

Elsas värld är grymt bra:)

2011-02-26 @ 14:54:51
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0