Socialt

Måndag och en ny vecka. Micke ligger tyvärr fortfarande ute på jobb.
Men har laddat upp veckan med Stylisterna, Sofies mode, Chic, Top Model och Simon & Thomas.. så ska nog klara mig bra :) (om jag inte blir sjuk av allt jag vill köpa...?)


Helgen har varit riktigt bra! I fredags efter jobbet kom Jenny och Mia hem till mig. Lagade tacos + panacotta, vin och bailys. Sedan åkte vi ner till Harrys för lite dans. Riktigt rolig kväll! Tack tjejer :)


Lördagen spenderades med familjen Olsson/Granlund. Johanna och barnen var hemma i stan, så blev grillning ute i kylan och melodifestival på kvällen. Trevligt värre!
Söndagen åkte vi hem till mamma och pappa och åt god söndagsmat, Erik var hemma med vilket alltid är kul!

En fullproppad helg, som vanligt :P

Hann dock inte göra nått hemma i huset... men får lägga mer krut nästa helg och försöka sätta upp lite på väggarna + kanske beställa en kamin?


Kvällen har spenderats framför tv:n, datorn och med näsan i modemagasin. Kommit på massa snygga outfits jag vill köpa... Men så här i slutet av månaden blir det inget med det. Det jag har kvar ska jag spara till bokrean på onsdag! Ser fram emot och gå runt bland massa intressanta böcker, och kunna unna sig någon rolig bok som man annars inte köper! I år tror jag ett atlas står på inköpslistan...


Nu börjar jag bli riktigt trött, som den gamla tant jag börjar bli, så nu blir det läggdags!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0