Badrum

Nu tror jag att vi bestämt oss för hur badrummet ska se ut.
Okej, jag har bestämt mig. Micke är ju inte hemma, så då har ju mina idéer flest röster ;)

Har gjort en tjusig liten ritning lite snabbt för att ge er lite överblick över hur det kan komma att se ut.



Vita stora plattor på väggarna, men inslag av små mosaik.

Bruna plattor på golvet, med stavmosaik på golvet och väggarna i duschen.



Möbler i mörk ek från Hafa, serien Spirit.
900 skåp med spegel.
Högskåp bredivd.




Hörndusch i glas med infällbara dörrar.



Som jag känner nu är det så hör jag vill ha mitt badrum :)
Sen lite krokar, glashyllor, växter, handdukstork, tvättkorg och fina handdukar.
Tror det blir fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0