Badrums projektet

Nu äntligen är det på gång, badrums projektet!
Igår rev Micke ner hela badrummet. Väggar, toalett.. allt borta! Så nu kan det bara bli bättre.
Flyttade upp duschkabinen till badrummet uppe, som förhoppningsvis ska kopplas in idag så vi kan duscha.

Var även och beställde badrumsmöbler igår på Nords. Trodde det var 20% på allt.. vilket jag insåg att det inte alls var när jag kom hem. Men upptäckte istället att det var 20% på K-Rauta. Så får jag ingen rabatt på Nords tar vi det på K-Rauta istället. Blir 5000 billigare!
Blir de möbler som jag tidigare visat. Hafa spirit 900 badrumsskåp med spegelhylla och ett högskåp.

Så här tjusigt är vårat badrum nu:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0