Gräsänka

Hemma och är gräsänka i veckan. Segt. Micke blev ivägskjutsad till Jönköping på jobb. Men jag ska nog kunna underhålla mig. Igår var jag först hos Marianne och Sten-Åke och pratade websidor. Sen spenderades kvällen hos mamma och pappa. Sen är det träning onsdag och torsdag. Sen är han hemma igen :)

I söndags var jag iväg och spelade innebandy med Danien. Riktigt roligt, men oj så jobbigt! Och vilken träningsvärk sedan! Kan knappt gå... Kan inte vara hälsosamt att träna ;P


Helt appropå ingenting. Har en ny ringklocka, då den andra dog. Och den låter, seriöst, som en kyrkoklocka. Så nu kommer vi höra när vi får besök i alla fall :D hehe


Trevlig tisdagskväll önskas alla! Nu ska jag researcha lite hemsidor och mysa ner i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0