papper papper papper

Fy vad trött jag var idag, som en levande zombie på jobbet i morse...ikväll ska jag lägga mig i tid så jag får min skönhetssömn.
Men innan det ska jag nog lägga en ansiktsmask och lite manikyr. Lite vardagslyx måste jag unna mig när jag är ensam hemma! Lite Gossip Girl med kanske :)

Det är jag värd. Har nämligen varit duktig och suttit med massa räkningar, bankpapper och annat kontorsaktigt två timmar när jag kom hem. Hade massa papper att gå igenom och sortera. Och räkna lite på vår ekonomi, så man har lite kolla hur mycket som går till räkningar varje månad. Blir en hel del när man räknar ihop allt. Stor skillnad mot att bo i lägenhet nu när man måste betala uppvärmning, elnät, sophämtning och annat o-kul.
Måste dock köpa lite nya pärmar och lådor så allt får plats och det blir ordning och reda på alla papper!



Igår bokade vi flygbiljetter till Spanien! :D Ska blir superhärligt och rolig!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0