trött

Nu har jag varit så där kass igen på att uppdatera, ledsen för det. Men är aldrig hemma känns det som, och när jag är hemma har vi besök eller grejar med nått. Men ska försöka mig på ett något rörigt inlägg..

Den här veckan har jag knappt varit hemma längre än 1 timme i taget, vaken.
Vill knappt vara hemma. Inte kul att vara ensam i ett stort hus. Laga mat själv. Därför har jag varit en hel del hos mamma och pappa, tur att de inte bor så långt bort! :)

Igår var jag och pappa ute och åkte längdskidor. Gick bättre än första gången. Men vore allt bra roligt att se mig själv åka. Måste se ganska rolig ut, vinglar och har noll kontroll ;P


Imorgon kommer äntligen Micke hem igen. Veckorna blir helt fel och konstiga när han är ute på jobb. Hoppas han kan få vara hemma mer snart...
Imorgon har Biobränsle butiken kamin dag, med utställningar och erbjudanden. Har tänkt att dra med Micke på det. Och Nords har 20% på alla Hafa varor, de badrumsmöblerna vi vill ha, så det måste vi också åka ut och kolla på!


Är förövrigt trött konstant känns det som. Är det årstiden? Kanske borde testa att sova middag? funkar det?

Nu ska jag dricka upp min multivitamindryck och invänta Mickes samtal innan jag får sova, god natt!







Förstår inte... men hoppas det var det han ville.
Vila i frid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0