Semester

Måndag, och min andra semestervecka börjar. Har varit riktigt härligt med lite ledighet. Har passat på att ägna några lata dagar på stranden. Inte fel :)

Och igår var jag och M riktigt duktiga trädgårdsmästare. Gräset nyklippt, häcken klippt och ogräs runt hela huset + längs gatan rensat. Har även upptäckt att en av våra buskar i trädgården har blivit riktigt fin! Missade helt att den blommade förra året :P Men då var vi ju mest inne i huset och renoverade, så hann väl inte titta ut.. hehe. Har även upptäckt en rosbuske bakom köket. Får se om fler överraskningar dyker upp i trädgården under sommaren! 


Satt och försökte få ihop ett datum för att träffa Ingrid och Emma förut, och då slog det mig att det inte alls är många veckor kvar av sommaren. Eller inte "obokade" helger i alla fall... Har fullt planerat, som vanligt. Nu i helgen är det PIP och släktträff, sedan fortsätter det med teater, brorsans födelsedag, besök av Ingrid, Tältturnéen i Grebbestad, Liseberg med Micke och Carro... och sedan flyger vi till Spanien! Den här sommaren kommer gå fort har jag en känsla av. Men ska passa på att njuta så mycket som möjligt! :)

Nu ska jag återgå till min städning, sedan iväg på uppdrag, och förhoppningsvis en prommenad med Madde.

Städning + Veronica Maggio, helt ok :)

(måste se på pip!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0