Studentfirande

I onsdags var jag och tittade på årets studentbal. De hade riktigt tur med vädret, hade varit ostadigt och regnigt innan, men under själva balkvällen sken det upp och var riktigt härligt väder.

Alla var jättevackra! Fantastiska klänningar, håruppsättningar och bilar. Och alla killar så stiliga i kostym.
Man längtar tillbaka lite när man står bredvid och tittar på..

I år kände jag två studenter, Madde och Malin. Båda var jättefina och strålade!
Har tyvärr ingen bild på Malin, är på mamma och pappas kamera. Bilden på Madde har jag snott från Kurirens sida.



I fredags var jag bjuden på studentfest hos Madde. Var mycket släkt och vänner samlade, och de bjöd på god mat och dryck. Var riktigt trevligt! Tack Madde för att jag fick komma och dela din dag med dig :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack själv!!! Det var verkligen superkul att du kom! :) Kramkram!

2011-06-14 @ 14:56:06
URL: http://denmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0