Badrums planering

Badrummet är för tillfället under planeringsfas /rivningsfas.
Ju mer man funderar, ju fler smådetaljer kommer man på att man måste tänka på.
En detalj är golvbrunnen.
Nu har jag kommit fram till att jag vill ha en sådan här smal avlång golvbrunn längs väggen. Snyggt och diskret.

Har även kommit fram till att jag inte vill ha mossaikstavar på golvet, utan endast på väggen i duschen. Så hela golvet ska vara likadant.

Har inte helt bestämt mig heller än om jag vill ha raka duschdörrar eller böjda. Får kanske åka iväg och kolla på något showroom.

Extra eluttag behöver jag betsämma vart de ska vara med. Var bara ett uttag i spegelhyllan, så behöver i alla fall två till bredvid handfatsskåpet, för hårfön m.m.

Måste åka iväg och kolla på kakel med. Vet ju i princip vad jag vill ha, men kan vara bra att se ut exakt.

Mycket att tänka på, men planeringen är ju halva nöjet! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0