Kick off

I helgen var det Kick Off på schemat. Starten för den nya organisationen på jobbet. One Sigma.

Vid lunch drog en stor rymdskeppsliknande buss iväg från Örebro kontoret, upp mod Aronsborgs (?) konferenshotell. Fika, mingel, motivationsföreläsning av Mikael Södermalm (som var superbra och inspirerande) och egentid (spenderades i baren) drog igång allt. Sedan bjöds det på 3 rätters middag och underhållning. Mycket gott, bra musik och röj (dans på borden till och med kan jag avslöja, dock inte av mig!) När maten var uppäten fortsatte festen långt in på natten. Drinkar och shottar förtärdes vilt, dansgolvet var fullt och det var helt enkelt väldigt roligt! Hann till och med med lite lektioner i Zumba ;)


Morgonen efter var jag dock inte lika pigg och på alerten. 8.00 ringde väckarklockan, efter 4 timmar sömn. Upp, äta god hotellfrukost (som jag dock inte kunde njuta till fullo av...) och sedan drog det igång med kunskapsföreläsningar. Inte i mitt fulla esse av kunskapsinlärning, men det var väldigt intressant. God lunch och sedan hemfärd.

En väldigt rolig helg! :)


Lördagkvällen när jag blivit upphämtad i Örebro av Micke åkte vi till Linda och Daniel, Johanna och alla barn, för årets första grillning! Oh vad gott det var! Grillperioden är officiellt startad!

Dock var alla trötta som bara den, och likt pensionärer gick vi hem och la oss vid tiotiden.


Idag har vi haft besök av Johanna och henne sötnosar, kul att umgås med dem! Blir inte så ofta. Vet dock varför jag själv inte har barn än. B-a-j-s


Nu lite film-mys i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0