sthlm, sommarfest och morsdag

Lite pankare, men införskaffat massa nya fina kläder, efter en kanondag i sthlm!
Åkte iväg tidigt lördag morgon mot storstaden. Sedan var det full fart hela dagen i massa olika affärer. Tyvärr hittade vi inte till Urban Outfitters, som jag hade tänkt besöka, men det får bli nästa gång.
Fick med mig hela 3 klänningar (äntligen en långklänning!), lita andra kläder och lite annat smått och gott :) Hann även med en god italiensk lunch, och en fika med finaste Ingrid!
Efter en heldag springandes i affärer och onda fötter åkte bussen tillbaka till skogarna.
Tack tjejer för en supertrevlig resa ♥

I fredags var det Sommarfest på jobbet. Jag var med i festkommittén, så vi hade planerat och donat några veckor innan. Blev verkligen lyckat! Hade gjort om matsalen till en 'lounge', med vita linnedukar, blommor, stora palmväxter, en buffé med kallskuret och ett stort dansgolv! Hade även hyrt in bartenders som laddade med goda sommardrinkar! Kvällen startade med en boul- turnering, som var mitt ansvarsområde. Trots regn under dagen, höll det upp under turneringen, och jag tror alla tyckte det var roligt :)
Sen mat, skålar och drinkar, musikquiz och massa bra musik. (Typiskt bara att jag körde bil hem när det var öppen bar ;))

Söndag var morsdag. Var hemma hos mamma och fikade, och sedan hem till Mickes mamma på mat. Trevligt! Så storstädning här hemma med, det behövdes. Nu är det fönstrerna kvar, som får bli nästa helg.
* * *
Nu är det måndag igen. Men är en kortvecka, ska bli så himla skönt med långhelg! Behöver det. Mycket.
Dagen har vart bra, även för att vara måndag. Har lunchat med bästa Anna, alldeles för länge sedan!
Väl hemma var solen framme, så då var jag tvungen att sätta mig ute på baksidan. Bra läsning och en chailatte, underbart!
Nu slappa i soffan framför tv:n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0