bloggning

Så var det det här med regelbunden bloggning då...
Jag har massvis med bra idéer om vad jag ska blogga om, och som jag vill berätta och visa... Ska bara få ner mina idéer till datorn. Alla inlägg vill jag fota till, och inte haft tid att fota än, så det är där skon klämmer...
Men imorgon har jag ingen träning, så då ska jag försöka få ihop något.

Så ni väntar inte helt i onödan :)


I alla fall har jag varit på Zumba idag, roligt! På torsdag blir det Body Balance. Skönt att kommit igång med lite träning igen efter en liten pause. Märks tyvärr direkt på flåset...

Och på jobbet går det bra. Skriver på lite mer utbildningsmaterial till en annan kund nu. Denna gång lite mer omfattande. Kul att göra lite annat!
Halloweenfesten som jag och resten av "festkommitén" jobbat med på jobbet blir tyvärr inte av... Bara 19 av ca 80 anmälda, vilket är lite klent för att bli en kontorsfest. Trist.

Men jag har ju en annan Halloweenfest att se fram emot i alla fall! Detta är hålls den årliga Halloweenfesten hos värdparet Pär och Cathrine. Ska bli riktigt roligt!
Och vi har äntligen kommit på vad vi ska klä ut oss till! :D Men tänker inte avslöja det än...

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag veet ! Vågar mig bara ut när det är ljust just nu. Men jag använder det som en anledning att få en hund.

2011-10-19 @ 10:54:03
URL: http://caniplaywhitmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0