El España

Jaha.. nu var det humm 3 veckor(?) sedan vi kom hem från Spanien, och jag har fortfarande inte laddat upp några bilder... skäms på mig.
Har ju inte nes berättat om resan ser ja nu! På tiden då... :)


I alla fall...

Den  20 augusti flög jag, mamma, pappa och min bror Erik ner till Spanien. Vi hyrde ett helt fantastiskt hus lite utanför byn Nerja på Costa del Sol. Huset bestod av 3 våningar, egen pool och utsikt över havet. Helt fantastiskt bra!
Efter några dagar kom Johan och Stefan på besök under några dagar, och efter 1 vecka kom Micke ner med.
Under våra veckor badade vi väldigt mycket, både i poolen och i havet. Solade jättemycket. Åt jättemycket god mat. Drack väldigt mycket gott vin.. och drinkar... och öl.. och sangria.

Vi åkte även ut på utflykter, vi åkte in till själva byn Nerja och tittade på Balcón de Europa.
Vi åkte upp till en bergsby som livit utsedd till Spaniens vackraste. Frigiliana heter den.
Vi åkte till engelska kolonin Gibraltar där vi upplevde det engelska, tittade på apor och såg över till Afrika.
Vi åkte på olika marknader i grannbyar och köpte fina saker och färska råvaror.
Vi besökte en hamn i Marbella med de största 'yachtarna' jag sett.

Och hade det alldeles... alldeles... Underbart! :)

Hade kunnat stanna en vecka till utan de minsta problem.

Så, lite bilder kanske?




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0