Hälsokontroll

Idag var jag på Feelgood, företagshälsovården.
Och jag var frisk som en nötkärna!
Hade dessutom extremt bra hörsel, det bästa hon sett typ. Jag som trodde jag hade dålig hörsel..
Men jag har väl bara lärt mig sålla ut vad som är viktigt att höra och inte ;)
Jättebra sköterska med! Superlätt att prata med och hade mycket vettiga råd.


Idag var det även Ljusparty hos Cathrine. Hon ska själv börja som konsult, så var liksom som en start på det. Liten beställning gjordes också.. såklart :)
Fanns riktigt mycket fint i nya katalogen.




Vill även passa på att tacka så himla mycket för kalaset i lördags. Hela stora familjen var samlad, både min egna och Mickes. Som tur var fick jag hjälp av mamma och mormor med maten, tusen tack! Och massa tack för alla fina presenter alla!
Var en riktigt trevlig och rolig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0