Trädgårdsmässa

Ännu en full helg över.
Fredagen inleddes i Sthlm med en workshop med jobbet ang mitt nyaste uppdrag. Var intressant.
Sedan tillbaka till Örebrokontoret för afterwork. Var ganska många kollegor med, musik, öl, vin, dans och charader! En riktigt rolig kväll! :)

Lördagen var jag inte så pigg.. men var bara att pallra sig upp och ta en dusch, för runt 12 kom mamma och hämta upp mig för att åka in till Trädgårdsmässan! Var riktigt trevlig och mysig mässa. Fanns massvis med fina växter och inspiration. Jag hade bokat tid med en rådgivare med. Det var bra och gav lite tips och öppnade mina vyer, men ganska kort tid och inte så lätt för trädgårdsmästaren som bara såg en halv taskig skiss och några mörka bilder. Men lite tips fick jag i alla fall med mig!
Kom även hem med lite blommor som jag planterat i krukorna på trappen idag!



Trädgårdsinspiration

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0