Jobb igen

Första dagen på jobbet igen på 3 veckor. Inte alls trött i morse som tur var i alla fall.
Kul att träffa alla kollegor med! Men annars var det ganska segt.. hade inte supermycket att göra direkt. Men skönt att mjukstarta.


Ska gå en kurs i ITIL nu i februari med. 3 dagar som slutar med certifiering. Ska bli intressant, fast ser inte fram emot själva pluggandet...
ITIL handlar om arbetsprocesser, så borde vara ganska lätt att referera till. Hoppas jag.



Helgen var riktigt kämpig. Tidiga mornar och tidiga kvällar. Inte helt lätt att ställa om dygnet. Nu tror jag dock jag är i hyffsat fas. är ju vaken än i alla fall :)
Helgen bestod i att tvätta och packa upp. Och så åkte vi och hälsade på mamma och pappa, Mickes föräldrar och Granlunds. Kul o träffa alla igen!


Och när vi kom hem i torsdags så möttes vi av ett städat hem, och all tvätt var tvättad, elen i garderoben fixad, frukost i kylskåpet!
Jag har världens bästa föräldrar!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0