Sjuker

Idag har Micke varit hemma, min lilla sjukling. Hoppas han blir bättre snart, och att han inte hinner smitta mig!


Den här veckan blir det mycket resande. På onsdag ska jag till Stockholm till en kund och gå utbildning om ett nytt system, och ska vara kvar till torsdag.
Sedan på fredag efter jobbet ska jag åka tillbaka igen nästan. Ska till Södertälje och hälsa på bästaste Ingrid! Ska bli jättekul och se hur hon bor nu, och catcha upp sedan sist!

Idag testade jag på att göra amerikanska pannkakor, bra sjukling-mat. Blev jätte goda, så kommer göras om. Dock blev Micke mer illamående efter.. Hoppas det inte var för min matlagning utan för mat i sig :P


Nyfixat ljusfat, kändes på tiden att ta bort mossan som varit kvar sedan advent. Ett tag sen... :)
Blev nöjd, lite olika ljus, stenar och silver fat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0