Mammakväll på Make up Store

Idag efter jobbet åkte jag och Malin in till Karlstad för att gå på mammakväll på Make up Store.
Det var lite mingel och så visade de hur man lägger en snabb vardags make up.
Jag tyckte de var riktigt bra! Bra tips som jag kommer ta efter!

Så visade de klart med sina produkter o hade 20% rabatt för alla som var där. Blev lite grejer son fick följa med hem :) köpte en ljus reflekterande concealer att ha över den jag köpte på mässan, en ögon penna och ögonbryns färg som de även använde som ögon skugga + pensel till de. Kunde ha köpt massa mer, fanns så himla mycket, men får ju hejda sig lite :)

Dock blev de lite mycket för mig i slutet av visningen.. Det var jättevarmt i butiken, vi stod upp o kollade i ca 30-40min, hade inte ätit mat... Började med att jag blev lite yr. Se fick jag fläckar för ögonen. Hörseln försvann typ o hörde allt som man får lock, fler fläckar för ögonen och börjar se suddigt. Jätte obehagligt! Har aldrig svimmat eller varit nära innan, men nu kändes de som de var nära... Fick be om en stol o vatten, så efter en stund så blev allt normalt igen. Blev tydligen helt vit/ grön i ansiktet med.. Usch! Som tur var gick de ju bra o ja slapp svimma av :)


Efter tema kvällen gick jag och Malin till en restaurang i centrum och åt, innan vi åkte tillbaka mot Karlskoga.
Mycket trevlig kväll och kul med avbrott i vardagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0