Skötbord på plats

Efter förra misslyckandet med skötbordet, så har vi nu köpt ett helt nytt som är vitmålat från början.


Micke byggde ihop det igår, helt utan svordomar, till skillnad mot förra utbrottet på det andra skötbordet.


Skötbädden vi tidigare köpt på Jollyroom från Färg&Form passade perfekt. Har fyllt på bordet med de grejer som jag fått på barnmässan + gratisboxar. Men får väl handla in lite mer när det närmar sig.

Ska även fixa till tygsidorna jag handlat till andra bordet, hoppas det ska räcka med tyg till det här bordet med... Så man slipper se alla grejer på hyllplanen, som jag kan tänka mig kommer bli ganska fulla med diverse sköt-grejer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0